Ecommerce Europe: Ένας στους δύο συνδεδεμένους Έλληνες αγοράζει online

Ecommerce Europe: Ένας στους δύο συνδεδεμένους Έλληνες αγοράζει online

Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου λιανικής στην Ευρώπη είναι σε πορεία δυναμικής ανάπτυξης το 2019, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας European B2C Ecommerce Report 2019, που εξέδωσαν τα Ecommerce Europe και EuroCommerce.

 

Μετά από αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 11,87% στα 547 δισ. ευρώ το 2018, ο κύκλος εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C προβλέπεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2019, σε ποσοστό κοντά στο 14% στα 621 δισ. ευρώ.

 

Αυτό είναι το βασικότερο συμπέρασμα της έρευνας που προκύπτει για τη βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C στην Ευρώπη για το 2019. Στη σχετική έκθεση που παρουσιάζει τα ευρήματα, περιγράφονται κύρια δεδομένα, ενώ παρέχονται λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου χωρισμένη σε γεωγραφικές ζώνες, αλλά και βασικές πληροφορίες για κάθε χώρα ξεχωριστά.

 

Όσον αφορά στην Ελλάδα, τα στοιχεία για φέτος δείχνουν αύξηση τζίρου 7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής, ενώ οι βασικοί επιμέρους δείκτες της χώρας μας που αφορούν στο επιχειρείν και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, είναι μάλλον απογοητευτικοί.

 

 

ecommerce_europe_2019greece

 

 

Πιο συγκεκριμένα, η διείσδυση του Internet στην Ελλάδα βρίσκεται στο 72%, επίδοση που μας κατατάσσει μόλις στην4η θέση από το τέλος στην Ευρώπη, αφήνοντας πίσω μας μόνο την Κροατία (69%), τη Βουλγαρία (67%) και την Ουκρανία, η οποία είναι στην τελευταία θέση με ποσοστό 64%.

 

Ο χειρότερος δείκτης της χώρας μας που αποτυπώνεται στην έρευνα, έστω κι αν δεν αφορά αμιγώς την Ευρώπη και το e-commerce, αφορά στην ευκολία του επιχειρείν, όπου και η κατάταξή μας είναι στην 72η θέση (στον κόσμο), με τη Δανία (3η στον κόσμο) να καταλαμβάνει την 1η θέση στην ήπειρό μας. Σε σημαντικό βαθμό για αυτό το πολύ κακό αποτέλεσμα, ευθύνεται και η 35η θέση που καταλαμβάνουμε στην κατάταξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, όπου στην πρώτη θέση βρίσκεται το Ηνωμένο Βασίλειο. Επίσης, στον τομέα των logistics, η 42η θέση που κατέχουμε δεν είναι και ιδιαίτερα ενθαρρυντική…

 

Όσον αφορά στις αγοραστικές μας συνήθειες, τα ευρήματα δείχνουν πως ένας στους δύο Έλληνες που είναι συνδεδεμένοι, αγοράζουν online.

 

Πηγή : www.webworldnews.gr