https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/12/f21-640x480.jpg

Αυξανόμενο είναι το ποσοστό των Ευρωπαίων καταναλωτών, που επιλέγουν το ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους. Το ποσοστό των πολιτών στην Ευρώπη, που πραγματοποιεί διαδικτυακές αγορές, έφτασε περίπου το 60% το 2018 και εξακολουθεί να αυξάνεται. Αν και τα ποσοστά των online αγοραστών βαίνουν αυξανόμενα, έντονες είναι οι διαφορές που σημειώνονται μεταξύ των διαφόρων κρατών-μελών. Έτσι, ενώ στη Δανία...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/12/twitter-640x480.jpg

Πριν από μερικές ημέρες είδαμε τη Facebook να ανακοινώνει τα νέα μέτρα της ενόψει των επικείμενων Προεδρικών Εκλογών των ΗΠΑ για το 2020, σε μια προσπάθεια να παρέχει στον χρήστη περισσότερη ενημέρωση σχετικά με τις πολιτικές διαφημίσεις που εμφανίζονται στο News Feed του, αλλά και για την καταπολέμηση των fake news. Αρκετοί, πάντως, αναρωτιούνται για ποιον λόγο...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/12/f1-640x480.jpg

Με αμείωτο ρυθμό, ο οποίος για το 2019 φθάνει το 21%, διευρύνονται οι αγορές των Ελλήνων από τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Η συνολική αξία των online αγορών από φαρμακεία – σε τιμές λιανικής με το ΦΠΑ – για το 2019 θα κλείσει στα €198 εκατομμύρια. Εκ του συνολικού τζίρου των online φαρμακείων, ποσοστό 51% αφορά σε προϊόντα...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/john-schnobrich-yFbyvpEGHFQ-unsplash-640x438.jpg

Κοντά στις 5 ώρες βρίσκονται συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο -κυρίως μέσω smartphone– οι Έλληνες νέοι ηλικίας 18-24 ετών, ενώ γενικότερα το Internet δείχνει να έχει εξελιχθεί σε βασική ενασχόληση των Ελλήνων πολιτών. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Focus on tech life της Focus Bari, τα οποία αφορούν το χρονικό διάστημα Ιούνιος – Σεπτέμβριος...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/f0045bbd92708e1770925e94b8398442_L-640x480.jpg

Διαρκώς πιο έντονο γίνεται σταδιακά το ψηφιακό προφίλ του Έλληνα, που αποδεικνύεται από τους πιο ένθερμους Ευρωπαίους στη χρήση των smartphones, την ίδια στιγμή που στρέφεται όλο και πιο συστηματικά στις ηλεκτρονικές αγορές. Η Ελλάδα είναι η πιο αναπτυγμένη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης στη χρήση των “έξυπνων” κινητών, αφού το σχετικό ποσοστό φθάνει στη χώρα...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/22b5b3b0334d4500edf03be1a111fda9_L-640x480.jpg

Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν οι εταιρείες με τους πελάτες. Νέα προϊόντα, υπηρεσίες, τύποι καταναλωτών και ανταγωνιστές έχουν εμφανιστεί και συνεχίζουν να εξελίσσονται. Ταυτόχρονα, η καταναλωτική συμπεριφορά μεταβάλλεται συνεχώς. Πως θα είναι λοιπόν η καταναλωτική εμπειρία το 2030; Και πως θα εξελιχθούν οι εταιρείες, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/mac-459196_1920-640x439.jpg

Η Google ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ανθρώπους με βάση τις (υποτιθέμενες) πολιτικές προτιμήσεις τους. Θα απαγορεύσει, επίσης, στις πολιτικές καμπάνιες να στοχεύουν σε υποψήφιους ψηφοφόρους μέσω του YouTube ή βάσει του ιστορικού των αναζητήσεων τους. Η πρωτοβουλία έρχεται σε μια στιγμή, ενόψει των εκλογών στη Βρετανία στις 12 Δεκεμβρίου και στις ΗΠΑ το 2020, που εντείνονται οι...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/f1-2-640x480.jpg

Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συνολική αξία των online πωλήσεων λιανικής, για ψηφιακά και φυσικά αγαθά, εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα $6 τρισ. μέχρι το 2024, που αντιπροσωπεύει αύξηση 53% σε σχέση με το 2019. Η δε μέση αξία των ηλεκτρονικών αγορών ανά καταναλωτή, αναμένεται να ξεπεράσει τα $1.000 ετησίως έως το 2024....

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/46dab725dcec21832ff6fc55e05fcea7_L-640x480.jpg

Βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη πετυχαίνουν οι επιχειρήσεις, οι οποίες τηρούν κάποια επίσημη διαδικασία για την αξιοποίηση των δεδομένων. Για παράδειγμα, οι εταιρείες, που έχουν αναπτύξει μια στρατηγική για την αξιοποίηση των δεδομένων, έχουν τριπλάσια πιθανότητα να δουν τις επενδύσεις τους να αποδίδουν (ROI) (24%) από τις υπόλοιπες (7%). Οι ίδιες οι επιχειρήσεις, παγκοσμίως, δείχνουν να έχουν...

https://www.focus-on.gr/wp-content/uploads/2019/11/AP_19018740985434-1-640x438.jpg

Από τις αρχές του 2019 μέχρι σήμερα, το Facebook έχει διαγράψει 5,4 δισεκατομμύρια ψεύτικους λογαριασμούς, ωστόσο εκατομμύρια ακόμα fake λογαριασμοί παραμένουν ενεργοί, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ιντερνετικός κολοσσός την Τετάρτη. Το 2018 αφαιρέθηκαν από την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνολικά 3,3 δισεκατομμύρια ψεύτικα προφίλ. Περίπου το 5% από τους μηνιαίους χρήστες του Facebook -που συνολικά αθροίζονται σε 2,5 εκατομμύρια- είναι...

ΓΙΑ ΕΜΑΣFOCUS-ON GROUP
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
GET IN TOUCHSocial Media
Ακολούθησε μας στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα.
ΓΙΑ ΕΜΑΣFOCUS-ON GROUP
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣΕνδιαφέρεσαι για:
GET IN TOUCHSocial Media
Google Analytics
Call Now Button