Ενδείξεις βελτίωσης και ανάσχεσης της αρνητικής μεταβολής του προηγούμενου έτους αποτυπώνει το 2019 η display διαφήμιση στην Ελλάδα, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 4% έναντι του 2018, οπότε η δαπάνη είχε αρνητικό πρόσημο (-3%) σε σχέση με το 2017.
Σε επίπεδο απόλυτων αριθμών, η display δαπάνη επέστρεψε το 2019 στις επιδόσεις του 2017, καθώς διαμορφώθηκε στα €64,6 εκατομμύρια. έναντι €62,1 εκατ. το 2018. Πάντως, όπως εκτιμά ο ΙΑΒ Hellas, δυστυχώς, το 2020 η τάση αυτή ανεστάλη από την έλευση του Covid-19.
Σύμφωνα με το ετήσιο report Adex Hellas 2019, που εκδίδει βάσει των στοιχείων, τα οποία συλλέγει από τα μέλη του, ο ΙΑΒ Hellas (ψηφιακούς εκδότες, media agencies και διαφημιστικά δίκτυα), η αυξητική αυτή τάση είναι ενθαρρυντική, δεδομένου ότι η έρευνα αποτυπώνει τα διαφημιστικά έσοδα από 14 επιμέρους εκδότες (publishers) και δίκτυα (network) έναντι 16 μελών για την αντίστοιχη μελέτη του 2018. Πιο αναλυτικά, οι εκδότες και τα δίκτυα, που παρείχαν στοιχεία στην έρευνα, διαχειρίζονται 82 επιμέρους sites το 2019, έναντι 107 sites το 2018 και 125 το 2017.
Το συγκεκριμένο report δεν εμπεριέχει τη διαφημιστική δαπάνη σε Programmatic, Google και Social media, η οποία αθροιζόμενη με το Display παρέχει μια πιο πλήρη εικόνα της ψηφιακής επένδυσης στην Ελλάδα.
Το μερίδιο του video ανήλθε σε 7,2% (€4.677.473), συμβάλλοντας σημαντικά στη συνολική αύξηση, σε σχέση με το 2018 στο οποίο η σχετική επένδυση ανήλθε στα €3.236.691 (5,2%).
Επίσης, σημαντική συμβολή στην αύξηση είχαν τα κονδύλια προεκλογικών καμπανιών την περσινή χρονιά, που ανήλθαν συνολικά σε €2,35 εκατ.
Πηγή : www.webworldnews.gr