Το 80% των εμπορικών εταιρειών στην Ελλάδα δεν δέχεται online παραγγελίες - FOCUS-ON GROUP

16 Απριλίου 2021

Σε πραγματικό αγώνα δρόμου, προκειμένου να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι οποίοι – ελέω πανδημίας – έχουν στραφεί στις online αγορές, κάνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας. Η πανδημία της COVID-19 βρήκε πρακτικά τον εγχώριο εμπορικό κόσμο απροετοίμαστο για τη ραγδαία ψηφιοποίηση της αγοραστικής διαδικασίας.

Για την ακρίβεια, τουλάχιστον μέχρι το πρώτο κύμα της πανδημίας, τον Μάρτιο του 2020, το 80% των επιχειρήσεων του κλάδου δεν είχε δυνατότητα υποδοχής ηλεκτρονικών παραγγελιών. Η πανδημία, κατά το πρώτο κύμα, την Άνοιξη του 2020, βρήκε λιγότερες από 1 στις 5 εμπορικές επιχειρήσεις έτοιμες να εξυπηρετήσουν ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου (ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ), το 18% των επιχειρήσεων διέθετε τη δυνατότητα αυτή, πριν από το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης. Στο μεταξύ, μόλις το 2% ξεκίνησε να παρέχει τη σχετική δυνατότητα μετά από το ξέσπασμα της πανδημίας, “με αφορμή τις στρεβλώσεις που δημιουργήθηκαν λόγω των περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία των πολιτών και στη λειτουργία των επιχειρήσεων”.

“Οι λίγοι έμποροι, που είχαν προλάβει να συνδυάσουν το φυσικό κατάστημα με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, άντεξαν και αντέχουν περισσότερο στα πλήγματα, που δημιουργούν τα συνεχόμενα lockdowns. Το αποτέλεσμα είναι πως σήμερα χιλιάδες πολύ μικρές, ατομικές και οικογενειακές εμπορικές επιχειρήσεις προσπαθούν να γίνουν ψηφιακά ανταγωνιστικές, χωρίς όμως να διαθέτουν επαρκή εργαλεία και τεχνογνωσία”, αναφέρει χαρακτηριστικά η έκθεση.

Δεν είναι τυχαίο ότι – όπως επιβεβαιώνεται και από τα ευρήματα της έκθεσης – οι κλάδοι του λιανεμπορίου, που διαθέτουν εντονότερο ψηφιακό αποτύπωμα (π.χ. “πωλήσεις εκτός καταστημάτων”) παρουσίασαν σημαντική βελτίωση της εικόνας των πωλήσεων τους ακόμη και εν μέσω πανδημίας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο κλάδος του φαρμάκου. Τα φαρμακευτικά – καλλυντικά, ενώ γνώρισαν σημαντική πίεση το 2019, η εικόνα αυτή αντιστράφηκε κατά το 2020. Η κατηγορία διευρύνθηκε κατά 18,6% την περίοδο της πανδημικής κρίσης, όντας η πρωταθλήτρια (μαζί με τις πωλήσεις εκτός καταστημάτων) κατηγορία του λιανικού εμπορίου.

 

Πηγή: www.webworldnews.gr

ΓΙΑ ΕΜΑΣFOCUS-ON GROUP
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
GET IN TOUCHSocial Media
Ακολούθησε μας στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα.
ΓΙΑ ΕΜΑΣFOCUS-ON GROUP
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣΕνδιαφέρεσαι για:
GET IN TOUCHSocial Media
Google Analytics
Call Now Button