Mπλοκάρισμα διαφημίσεων στον Google Chrome από το 2018 - FOCUS-ON GROUP

5 Ιουνίου 2017

Αρχής γενομένης από το 2018, o Chrome browser θα θέτει περιορισμούς στο διαφημιστικό περιεχόμενο που προβάλλει.

Από το 2016, η Google είναι μέλος του Coalition for Better Ads, μαζί με το Facebook, την Procter & Gamble, τη Unilever, την Washington Post και άλλους, με σκοπό τη δημιουργία καλύτερων διαφημίσεων που να ενοχλούν λιγότερο το browsing στο Διαδίκτυο. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι ο Ad Blocker που θα λειτουργεί από το 2018 και μετά στον Google Chrome θα μπλοκάρει ακόμα και τις διαφημίσεις της Google, οι οποίες δεν ακολουθούν τις αρχές του Better Ads.

Σύμφωνα με την Google, θα εφαρμοστεί ένα εργαλείο, το Ad Experience Report, το οποίο θα ενημερώνει τους δημιουργούς περιεχομένου στο Διαδίκτυο για το εάν οι διαφημίσεις που προβάλλονται σε έναν δικτυακό τόπο είναι ενοχλητικές και πρέπει να αφαιρεθούν. Παράλληλα, θα δίνεται μία βαθμολογία σε κάθε site την οποία και θα λαμβάνει υπόψη ο δημιουργός του. Ο Chrome θα δίνει τη δυνατότητα στους δημιουργούς ενός site να προσφέρουν μία επί πληρωμή εκδοχή του site χωρίς διαφημίσεις, ή τη δυνατότητα ξεμπλοκαρίσματος του δικτυακού τόπου από εφαρμογές ad blocking τρίτων.

Η Google δεν ονομάζει την τεχνολογία της ad blocker, καθώς εκτιμά ότι αυτό που κάνει είναι να προσφέρει στους χρήστες του Chrome ένα εξελιγμένο φίλτρο για να απαλλαγούν από τις πιο ενοχλητικές και επίμονες διαφημίσεις.

πηγή: pestaola.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
GET IN TOUCH
Ακολούθησε μας στα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
Φροντίζουμε η επιχείρηση σου να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά με εξελιγμένες λύσεις για την κατασκευή ιστοσελίδας, ανακατασκευή ιστοσελίδας, κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος- eshop, google ads και social media marketing.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ
GET IN TOUCH
Call Now Button